wtorek, 30 kwietnia 2013

27. You don’t know me till you see me cry

Cześć wszystkim :)
Znów wolne! Pewnie wszyscy cieszą się tak samo jak ja ;p
Uznałam, że notki, które pojawią się do końca roku szkolnego będą dodawane jeszcze rzadziej.
Nie chce zawieszać, ponieważ zawsze znajdzie się trochę czasu na zrobienie czegoś, co przynosi mi satysfakcje.
W notkach pojawi się w nich za to więcej nagłówków i animacji ;D 

Nagłówki ( 9 )

   

    

Avatary ( 16 )







Animacje ( 20 )



~.~


~.~











5 komentarzy:

  1. Mi się podobają : drugi i dwa ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w twoich animacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rób częściej notki, ja uwielbiam Twoją grafikę ^^ uh ... skąd ty bierzesz takie świetne gify? a może sama je robisz? o.O oj, chyba podkradnę drugi nagłówek xD

    http://japonskigeodeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do zgłaszania się do katalogu blogowego - http://katalogblogowy.blogspot.com/ jest to dobra okazja do złapania nowych czytelników i obserwatorów bloga : )
    Pozdrawiam Immensite.

    OdpowiedzUsuń