poniedziałek, 8 kwietnia 2013

25. Back to all my friends and all the faces I like to see

Cześć.

Szczerze mówiąc... notka średnio mi się się podoba.
Ale może wam któryś z tych nagłówków przypadnie do gustu.
Następna notka będzie między innymi z Avril Lavigne i Demi Lovato, bo o to mnie proszono :)
Bardzo dziękuję za wszystkie. Jest coraz lepiej (szalenie mnie to cieszy ;D)
Na blogu pojawiła się pewna nowość. Od teraz możecie zamówić nagłówek, który ja wykonam za darmo.

Nagłówki ( 5 )

 

  

Avatary ( 5 )



Animacje 




 ~.~



7 komentarzy:

  1. powiem ci, że urzekł mnie twój ostatni...ten z Taylor ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podobają te z Seleną. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na moim blogu Peael Graphics jest 27 notka zbliża się do 30 notki . :D jeśli chcesz to zrób na 30 notkę graffe :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mini konkursu graficznego! Więcej info: blondiee-graphics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne nagłówki , mogę prosić o One Direction w następnej notce ? ; >

    OdpowiedzUsuń
  7. pobieram 2 animacje

    OdpowiedzUsuń