wtorek, 2 kwietnia 2013

24. And try to chase the crazy right out of my head

Cześć.

Strasznie ucieszył mnie sukces ostatniej notki.
Znalazło się pod nią aż 14 komentarzy!
Blog zyska również kilku nowych obserwatorów ( którym swoją drogą bardzo dziękuję :).
Aż się zachciewa nad nim pracować ^^.

Tak więc po krótkim wstępie czas przejść do notki :3

Nagłówki ( 5 )

   
 

Avatary ( 5 )



Animacje ( 4 )


Jak zauważyliście drugi i pierwszy nagłówek są w innym stylu niż inne. 
Podobają wam się? macie do nich jakieś uwagi?
Są to moje pierwsze nagłówki tego typu więc będę wdzięczna za każdą opinię.

11 komentarzy:

  1. Świetny jest ten z Amandą!! Uważam, że ten "nowy styl" bardzo dobrze ci idzie ale ja dodałabym tam jakiś mały napis ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko mi się podoba. :) możesz w następnej notce dodać grafikę z Lovato? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba pierwszy raz mi się wszystko podoba na jakimkolwiek blogu ^^ o czym bedzie następna notka? może być z Avril? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaardzo fajna notka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 i 2 najlepszy. ♥
    Na blogu onlysmilegraphics.blogspot.com odbywa się konkurs graficzny. *Przepraszam za spam.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne blendy <3 Jasne przypomnę koło 27 notki <3 =] I w nowych notkach o tym będę pisała <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Już jest 1 etap na ONLYSMILEGRAPHICS.

    OdpowiedzUsuń
  8. WITAJ !
    Na blogu PEAEL-GRAPGICS , jest organizowany konkurs graficzny . Serdecznie zapraszam cię do wzięcie w nim udziału <3
    Do wygrania 250 komentarzy . ;D

    Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Przypominam o oddaniu pracy na konkurs. // onlysmilegraphics

    OdpowiedzUsuń
  10. SUPCIO!!!!!!
    Dziewczyno ty masz tki talent...
    Chciałabym zaprosić cię do dołączenia do "Pisane z pasją". Jest to katalog blogów, na którym bardzo chciałabym zobaczyć twojego bloga.

    Zapraszam: http://pisanezpasja.blogspot.com/


    Zależy mi również na tym, abyś zajżała na moje blogi:

    1. http://poznajmysie-naszetajemnice.blogspot.com/

    2. http://mojswiat-mojerzadze.blogspot.com/


    Pozdrawiam

    Violka<33

    OdpowiedzUsuń