sobota, 23 lutego 2013

19. Never let them take the light behind your eyes

Cześć

Na początku mała informacja.
Od poniedziałku mam w szkole wymianę międzynarodową.
Do tego kilka dni temu stało mi się coś z komputerem. 
Nie wiem jak szybko go naprawię, a chce żeby blog nadal istniał.
Z tego powodu nie ustawiam na następny tydzień notki czasowej, lecz dodam dopiero po zakończeniu wymiany. Żeby tak szybko nie skończyła mi się zapasowa grafika :P
Teraz czas na nagłówki.

Nagłówki ( 5 )

 

  

Avatary ( 6 )


Animacje ( 4 )






8 komentarzy:

  1. Och...te z Seleną boskie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba ten z Kristen :) I te z Seleną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super notka , najbardziej podoba mi się 2 nagłówek , zapraszam na nn na shavend ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. B.ładne <3 a kiedy oddasz prace na konkurs ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już ogłaszałam chyba wszędzie mam wymianę międzynarodową.
      Uwierz, że po całym dniu wycieczek nie chce ci się nic robić.
      Ewentualnie nie oddam. Zobaczę jak wyjdzie.

      Usuń