niedziela, 20 stycznia 2013

Liebster Blog Award

Witam

Zrobiło mi się bardzo miło, gdy dowiedziałam się, iż zostałam nominowana do Liebster Blog Award..
Miło wiedzieć, że ktoś dobrze wspomina tego bloga :D
Nominacje przyznał mi blog http://blondiee-graphics.blogspot.com

Na czym to polega ?
Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

Pytania

1. Dlaczego wybrałaś/wybrałeś własnie taka nazwę swojego bloga?
Chęć na założenie bloga naszła mnie z dnia na dzień.
Przez jego nazwę chciałam powiedzieć, że grafika tu umieszczana jest pełna kolorów.

2. Jak spędzasz swój wolny czas?
Jest to zależne od pory roku.
W lato lubię pływać i wychodzić ze znajomymi na długie spacery, a w zimę najczęściej siedzę w domu z kubkiem gorącej czekolady:)
Oczywiście zawsze znajdzie się chociaż odrobina czasu na robienie grafiki ;D

3. Jak nazywa się twoja najlepsza przyjaciółka? 
Marta 

4. Ulubiony film i dlaczego właśnie ten?
To jedno z tych pytań, na które nie mogę odpowiedzieć.
Lubię dużo filmów m.in Titanic, Harry Potter, Igrzyska śmierci, Dom w głębi lasu i Uczeń czarnoksiężnika.

5. Ulubiony artysta/artystka/zespół muzyczny i dlaczego właśnie ta/ten?
Nie mam swojego " ulubieńca "
Słuchana przeze mnie muzyka jest bardzo różnorodna.

6. Ulubiony blog? 
Raczej ulubione blogi :3
http://lacy-graphics.blogspot.com/
http://blondiee-graphics.blogspot.com/

7. Najbliższy weekend spędzę...?
Może się z kimś spotkam ?
W większości pewnie na nauce. 
Drugie półrocze się zaczęło... czas poprawić oceny :D

8. Gdzie mieszkasz?
Śląsk.
Dokładnej miejscowości i tak pewnie nikt nie zna :D

9. Ile masz lat?
Skończone 14

10. Twoja największa pasja...?
puzzle

11. Jak widzisz siebie za 10 lat?
Za 10 lat ;o ? 
Nie wiem co zjem jutro na śniadanie!

1 komentarz:

  1. Bardzo fajne odpowiedzi ;D

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń